Project- en managementassistent

PublicSpirit, Amersfoort
Voor onze backoffice zoeken wij een enthousiaste en flexibele project- en managementassistent voor 32-40 uur per week. Je kunt reageren tot maandag 24 juni aanstaande (ref.nr 8386)

Zelfstandige functie voor een (ervaren) managementassistent die graag alles onder controle heeft.

De vacature in één oogopslag

Organisatie
Yacht Group richt zich op het professionals segment onder de vlag van Randstad Groep Nederland. BMC bestaat uit: zes domeinen (Bestuur & Bedrijfsvoering, Onderwijs & Jeugd, Sociaal Domein, Fysiek Domein, Woningcorporaties en Data & Dienstverlening) én PublicSpirit (searchbureau topkader)
Het team van PublicSpirit bestaat uit 10 consultants, 2 researchconsultants en 4 projectassistenten
Wat maakt werken bij PublicSpirit zo leuk?
Je bent ‘samen’ met de consultant verantwoordelijk voor het proces van de werving-en-selectieprocedures van begin tot eind. Je kunt je organisatorische talenten volledig benutten en je krijgt de ruimte om inhoudelijk mee te denken waar jij wilt. Proactiviteit wordt gewaardeerd en gestimuleerd. In de diverse contacten met kandidaten en opdrachtgevers pas je je empathische vermogen toe en voel je haarfijn aan hoe je je gesprekspartner bejegent. Het voelt als je ‘eigen winkeltje’ maar je hebt daarnaast een team met collega’s waarmee je kunt sparren
De functie
Binnen PublicSpirit ben je als project-/managementassistent verantwoordelijk voor de planning en organisatie rondom een werving-en-selectieprocedure
Je bent een belangrijke schakel binnen PublicSpirit en samen met de consultant zorg je ervoor dat de gehele werving-en-selectieprocedure optimaal verloopt en zowel de opdrachtgever als de kandidaat tevreden is
Je bent verantwoordelijk voor de projectplanning en secretariële/administratieve ondersteuning van lopende werving-en-selectieprocedures
Je taken bestaan onder andere uit:
het plannen van de volledige procedure van het traject en het bewaken van deadlines
het onderhouden van contacten met opdrachtgevers t.b.v. afstemming en bewaking van de werving-en-selectieprocedures
het uitnodigen van kandidaten en inplannen van selectiegesprekken
het verzorgen van correspondentie (offerte, functieprofiel, opdrachtbevestiging, wervingsadvertentie in media en op websites)
Functie-eisen
Jij hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
Jij bent een zelfstandige, stressbestendige, tactvolle en integere dienstverlener ‘pur sang’, een organisatietalent met een oplossingsgericht vermogen
Je bent proactief, kunt zelfstandig werken, goed plannen en snel schakelen tussen de verschillende projecten die je ondersteunt, zonder hierbij het overzicht te verliezen
Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend (dit wordt getoetst) en bent uiterst accuraat
Je hebt ruimschoots ervaring met de MS Office-pakketten en Google en vindt snel je weg in informatiesystemen (o.a. Carerix). Daarnaast ben je flexibel en heb je een collegiale instelling
Meer informatie
Voor meer informatie kun je terecht bij Marije Doornekamp, principal stafmanager, 06-12136407
033 4459050
info@publicspirit.nl
Download het volledige functieprofiel voor meer informatie.

Direct solliciteren